Al teu navegador has de buscar l'aplicació "IVoox": http://www.ivoox.com/ Una vegada ja estàs dins la pagina principal, a dalt de tot a la dreta, et surt na icona per un crear compte. Et demanaran que vagis al teu correu perquè el donis d'alta. Quan selecciones l'adreça que et donen, ja estaràs al teu perfil.
Un cop ja estàs a dins, a dalt de la pantalla et surten moltes pestanyes, només ens interessa “subir”. A la pantalla et surten dues opcions, tu selecciones “subir
àudio", has de triar un àudio que hauràs de seleccionar entre els teus arxius.
Una recomanació és que l'arxiu no pesi molt i així pujarà o és carregarà més ràpidament. Quan ja ha acabat de carregar-se et surten unes dades que has d'omplir:
El títol: perque la gent el trobi ràpidament.
Descripció: com és...
Categoria: si és literatura, art...
Tags: és la paraula clau.
Imatge: és opcional.
Gènere: si és pop, rap...
Idioma: si està en català, castellà, anglès, alemany...
Sempre has de posar que acceptes les condicions d'IVoox.
Més avall et
surt per si vols crear un canal però dius que no ho acceptes i ho envies.
Una vegada omplides les dades, ja et surt la cançó que encara s'està acabant de carregar. És com una biblioteca de totes les cançons.
Quan has seleccionat la cançó, la pots escoltar. Hi ha una icona que serveix per compartir el teu audio. Se t'obre una pestanya on et dona moltes opcions, ho pots penjar
en una web: facebook, twiter, google plus..., i també ho pots compartir en el teu bloc i allà seleccionem l'opció que volem.
Tot seguit, et donen tres opcions de com vols que es vegi a l'hora de reproduir la cançó en el teu bloc .
Vas al bloc que estàs fent i en comptes de seleccionar a la pestanya de redacta, vas a la de HTML i copies tot el codi.
Aqui està l'arxiu de música que he triat:








Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada