Entres a qualsevol navegador, al cercador busques "www.blogger.com". Et fa posar el correu i la contreasenya que tens al gmail, ho introdueixes i et surt la pagina inicial hi tens moltes opcions que et surten en una barra vertical a la teva esquerra de la pantalla de l'ordinador.
Per crear un text nou com el que estic escrivint has d'anar a una de les opcions que diu PÀGINES, per personalitzar-te el bloc, més avall trobes una opció que diu PLANTILLA. Pots fer moltes més coses.
Ara us explicaré una mica de com és la presentació de com és el bloc:
Al principi et surt el títol del teu bloc, a baix et surten les pàgines o pestanyes que has fet explicant coses, com aquesta que es diu "Activitat 1 Com crear un bloc", allà les pots veure. A l'esquerra et surt un requadre per expliar com ets tu, coses personals teves.
Al mig de la pàgina surt l'explicació que has fet, des de la pàgina del blogger, NO des del bloc mateix, i finalment més a baix et surt un requadre on pots posar comentaris i si ho tens en públic els teus amics o coneguts que tinguis agregats al gmail, ho podran veure o comentar.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada