En aquesta pràctica us ensenyaré com fer una cançó sense veu.
Per treure la veu d'una cançó, vas a obrir la pista.
Et surten dues pistes i a l'esquerra de tot qui ha un quadre per les dues pistes. Llavosr vas a opcions a l'esquerra del quadrat i cliques l'opció de dividir la pista en estereo.
Ara el quadre que et sortia a l'esquerra, n'hi hauran 2, un per cada pista.
Al primer quadre de dalt vas a opció cliques l'opció de Mono.
I al segon quadre al de baix vas a efectes i cliques a mirall horitzontal.
I així no sentiràs la veu, només la música de fons.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada