1- Instalar el micròfon a la entrada que hi ha normalment al lateral delsordonadors portàtils i a la torre dels altres ordinadors. Seguidament et sortirà una pestanya on podràs indicar els bits i la potència.
El so ha de ser de uns 44100 Hz i de 16 beats.
2- Quan ho tinguis a punt ja podras grabar amb el micro.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada