SOUNDATION
Hi ha un programa que es diu: SOUNDATION
Per poder anar has d’anar a www.soundation.com/studio
Hi ha moltes pistes. Per poder posar
la música en la pista la agafes i la arrastres fins a la pista que vulguis. Et
deixa posar fins a cinc cançons. A la dreta de la pantalla, hi ha moltes
opcions:
LIBRARY
Hi ha una carpeta de 125 i de 130 bxm:
beats per minute.
Està en un format wav, això vol dir
que el so serà bo.
A cada pista hi ha una opció on diu:
FX: on hi ha efectes que hi pots afegir a la música.
AUDIOTOOL
El segon programa es el auditool.
Per anar has d’entrar a la pàgina que
es diu: www.audiotool.com
Hi ha una taula de mescles. Els
números que hi han a dalt de cada columna són les pistes.
A cada canal, hi ha una rosca que es
diu GAIN à
guany i potència.
Les quatre rosques següents, són per
el to:
La primera es agut, la segona i
tercera, són mitjos. I la quarta es greu. Els dos negres seerveixen per
controlar el so del teu instrument.
El últim, blau es per panoramitzar. I
per últim hi ha un master que es per pujar o baixar el volum.
També hi pot haver un chaos pad;
serveix per crear una base rítmica.
Cliques moltes notes i sonen de agut a
greu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada