Activitat 7: Popplet

COM FUNCIONA?
Vas a la pagina preincipal del popplet i et crees un compte nou.
http://www.popplet.com/

Omples totes els espais i quan ja el tens creat entres a la pagina principal del teu compte.

Al menu pots triar entre veure els que tens fets i en pots crear.
Quan poses a crear et demanarà un nom i el color del fons perque es vegi. El poses i ja podras començar a fer-lo.


Fent doble clic  amb el botó de l'esquerra del ratolí, pots crear una vinyeta, on pots escriure a dins, dibuxari triar el color del seu contorn. Si tens dues vinyetes i les vols ajuntar, podras fer-ho, vas a una costat de la vinyeta que tu vulguis i veuras un puntet, l'agafes i l'arrastres fins a l'altra vinyeta.



Jo amb el meu grup que erem 3, la Xenia, la Laura i jo vam fer un popplet que era del Reggaeton, al fer-lo va costar pero ens vam divetir molt.
Ara us ensenyare el popplet sencer que vam fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada